"Czas rozstania" - prezentacja wierszy biorących udział w konkursie.

Zapraszamy na prezentację wierszy zgłoszonych do konkursu poetyckiego. Konkurs został ogłoszony przez "Klub młodych pisarzy". Wyniki ogłosimy w czwartek 7.12.2017.

Zapraszamy do dzielenia się Waszymi opiniami.


KIEDY LUDZKOŚĆ W ŚMIERĆ ZAMIENI LOS


Kiedy ludzkość w śmierć zamieni los
A ty pośrodku wieży staniesz
Wiatr przemierzy, w piach zamieni
Kiedy w metalu świat stanie
 Nie chce czuć pustki

W murach rozszarpana przez własne uczucia
Panem emocji swych
Zaklętych w twoich dłoniach, raduj się
Nie odchodź

Potok w rzekę się zamieni
I z całych chaosem do oceanu rozterki wleci
Łzę uronię

To nie będzie koniec
Spojrzę wstecz
Gdy z gliny powstałeś
Wtedy pokochałam

W metaliczną śmierć zamienię siebie
Wichurą zła przemierzę kres życia
Dotrę do dna by w ciemności iść
I wtedy spotkam ciebie

Lecz to nie będzie to samo
Jako nic nie znaczące
Jednostki przepadniemy

I zabierze mrok ostatnią
Tlącą się iskrę miłości
Ostatni raz spojrzę w twe oczy i obojętnie powiem żegnaj

Autor: E.





ZWIĄZANA MYŚLAMI


Związana myślami

Uwikłana uczuciami

Zapięta w kieszeni samotności

przekuta boleścią do ości

Wyrwać się choć o krok

By z powrotem nie wejść w mrok

Czy tak ciężko wytrwać

Wspomnienia na kawałki rwać

Wróć, przytul, pocałuj ostatni raz

Autor E.


 BRAKUJE MI NASZEJ MIŁOŚCI


Brakuje mi naszej miłości,
odeszła bardzo daleko stąd.
A smutek ten skąd?
W nocy przytulić cię nie będę mogła,
Nie będzie cię rano, gdy wzejdzie mgła.


Kto pocałuje gdy straszny sen będzie.
Ile czasu zajmą mi myśli że jestem w błędzie.
Dlaczego nie jest jak dawniej?
Razem nasze imiona brzmiały o wiele ładniej .


Nikt nie powiedział że miłość nie rani,
ale nigdy się przed tym nie przestrzegaliśmy.
Przez to wali mi się teraz świat ,
Przez to że ciebie mi tak bardzo brak.

Autor: J.





POZNALIŚMY SIĘ PRZYPADKIEM


Poznaliśmy się przypadkiem,
wpadliśmy na siebie z bolesnym upadkiem.
Czułam że jestem na dnie ,
Leczy ty z niego wyciągnąłeś mnie.

Kolejne spotkanie,
A ja coraz bardziej się zakochiwałam.
Często się do mnie uśmiechałeś,
Czasami nawet zagadywałeś.

Spędzany z tobą czas,
Nie dawał o sobie znać.
Im bardziej cię kochałam ,
Tym częściej płakałam.

Nie umiem ci tego powiedzieć ,
W obawie że mnie wyśmiejesz.
Może nie jesteś taki,
Lecz ja nie mam na to odwagi.

Ja chce być z tobą ,
Zasypiać obok.
Nagle stałam się nieśmiała,
I już po moich planach.

Jak mi powiesz że coś do mnie czujesz,
Łzy szczęścia polecą z mych powiek.
Dlaczego czuję że to niemożliwe,
Boje się że masz już dziewczynę.

Autor: J.



 PYTASZ CZY KOCHAM


Pytasz czy kocham
Czy zależy mi na bliskości Twojego ciała
Czymże byłoby wtedy życie
Różą cierniową uplatasz mi serce
Kiedy błękitna krew spływa
I policzki mokną Ty pytasz
Kiedy wzrok zapada
A w głowie mama tylko tą cudowną wspólną noc Ty pytasz
Kiedy rosa szkli się na trawie
A mi przypomina o poranku z Tobą Ty pytasz
Kiedy słońce ogrzewa promieniami moje ciało
Pamiętam te chłodne wieczory w Twoich objęciach Ty pytasz
Czy to, że tak wiele dla mnie znaczysz nic Ci nie mówi
Za mało powodów
By spojrzeć w oczy i bez słów
Po prostu kochać
Po prostu być teraz i tu
Ty dla mnie ja dla Ciebie


Autor: E.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Co wiemy o bezpieczeństwie w internecie? Już całkiem sporo!

U nas też patriotycznie i świątecznie.